Käyttäjäpalautteen kerääminen

Käyttäjäpalautteen kerääminen

Käyttäjäpalautteen kerääminen (kirurgiset suu-nenäsuojaimet)

Käyttäjäpalautteen kerääminen on tärkeää. Teho Filter kerää lääkinnällisistä laitteista tuotannon jälkeen saatavia kokemuksia sekä laitteen kliiniseen arviointiin liittyviä tietoja tuotteiden riskiarvioon perustuvalla käyttökokemuslomakkeella. Voit täyttää lomakkeen suoraan sivulla tai tallentaa tekstitiedoston ja lähettää sen sähköpostilla. Halutessasi voit lähettää myös avoimen palautteen sähköpostilla.

Käyttäjäpalautteen kerääminen

PALAUTE TFM06_2S

PALAUTE TFM14

Kiitos palautteestasi!


Käyttäjäpalautteen antaminen (hengityssuojaimet)

Asiakastyytyväisyysmittauksen tarkoituksena on saada tietoa toiminnan laadusta asiakastyytyväisyyden ja palveluiden parantamiseksi. Tästä voit antaa palautteesi valmistamistamme hengityssuojaimista (suodattavat puolinaamarit).

PALAUTE HENGITYSSUOJAIMET

Kiitos palautteestasi!


Lisätietoa


Standardin EN 14683 mukaan:

  • Luokan I suu-nenäsuojain asetetaan potilaan kasvoille esimerkiksi epidemia- tai pandemiatilanteessa, jotta hän ei tartuta muita.
  • Luokan II suu-nenäsuojainta käytetään leikkaussaleissa ja muissa lääketieteen tarkoituksissa suojaamaan potilasta hoitohenkilöiden hengitystie-eritteiltä.
  • Luokan IIR suu-nenäsuojain suojaa käyttäjäänsä lisäksi verenpaineella lähteviltä veriroiskeilta.

Lähde: Työterveyslaitos


Käyttäjäpalautteen kerääminen auttaa sekä valmistajaa että käyttäjää

Markkinoilla on monenlaisia suojaimia sekä käyttötarkoituksen, laadun että hinnan suhteen. Valitse suojus aina käyttötarkoituksen mukaisesti ja noudata annettuja käyttöohjeita. Suojaimen tulee istua hyvin kasvoille ja pysyä paikallaan käytön ajan. Kaikki kansanmaskit, kirurgiset suu-nenäsuojukset sekä hengityksensuojaimet ovat kertakäyttöisiä. Huolehdi hyvästä käsihygieniasta.

Lue lisää aiheesta: Tietoa kasvomaskeista, kirurgisista suu-nenäsuojuksista ja hengityksensuojaimista


Tue suomalaista työtä – valitse Teho Filter Oy:n valmistama suojain!